събота, 22 февруари 2014 г.

Очи като пеперуди


След кратка пауза, добре де, не е толкова кратка, отново се завръщам.
Този път ще направя първото си ревю на продукт, даже на цели 4! 





Абсолютно любимата ми тенденция, която никога не излиза от мода, поне за мен, са цветните мигли. Наскоро установих, че черната спирала понякога може да придава "уморен" вид и реших да опитам нещо "по-така", иначе казано тъмнолилаво - перфектен за ежедневието цвят. Ако пък си падате по по-наситени цветове и се осмелявате да ги носите - приготвила съм и искрящо синьо. 

Първата спирала е на Yves Saint Laurent "Baby doll" в цвят "Indescreet purple". 





Цветът е невероятен - тъмнолилаво, някак графитено, по-неутрално и според мен би отивал на всякакъви очи. Изключително лесно нанасяне, страхотен аромат, консистенцията е перфектна, не става на топчета и позволява да се наслоява. Освен всичко това, опаковката й е много красива :)  

Като минус бих посочила това, че четката й е гумена и мен лично ме дере. Другото, което не ми допада е, че годността на тази спирала  е кртака - около месец, а цената й никак не е ниска. И последно - тъй като моите мигли по рождение са черни, за съжаление истинският цвят не може да се разкрие върху тях, може би пигментацията й не е толкова силна. Но на тъмнокестеняви и по-свети мигли стои страхотно.

Втората спирала отново е от т.нар. "High end". Тя е на Guerlain - "Clis d'Enfer Maxi Lash", цвят "Violet".






Много красива опаковка във формата на златно кюлче, хубав аромат и страхотен цвят, бих го определила като патладжанено, по-червеникав е от тази на YSL. Четката е страхотна, спиралата придава невероятен обем и тук идва голямото НО... цветът изобщо не си личи на моите мигли, ама грам и съответно се губи ефектът и смисълът. Може би ще покаже истинския си цвят, ако сложа бяла основа за мигли, но като цяло хич не ги обичам тези основи. Според мен спиралата е предвидена за светли мигли и ще отива на кафяви, зелени и пъстри очи (не съм сигурна за сини). 
Големият й минус е, че е изключително нетрайна. За по-малко от месец се втърди и стана невъзможно използването й.

Спирала № 3 е на Golden rose- "Perfect lashes", цвят "Blue". Като цяло от такава спирала не би следвало да се очакват чудеса, но при мен се получи точно обратното! Страшно пигментирана е, цветът е жесток - наситен и искрящ. Четката ми допада много, самата спирала придава обем и не слепва миглите.Опаковката е стандартна, евтина и надписът й се изтърка много бързо, но това няма никакво значение. Почти няма аромат, съвсем леко усещам нещо като анасон, не ми дразни очите (тъй като са доста чувствителни и много от спиралите ми лютят ужасно). Доста е трайна, имам една опаковка, която е на повече от половин година и не се е втърдила. Разбира се не я ползвам, тъй като спиралата трябва да се сменя на всеки 3 месеца. 





Смятам, че се доближава силно до YSL Majorelle Blue Volume Effect и спокойно може да се използва като неин по-евтин заместител.





Също така мисля, че този цвят би отивал на всякакви очи, тъй като е много наситен, откроява се силно и е перфектен акцент дори за ежедневен грим. Ето и малко доказателства за това:







Последната спирала е на Maybelline "The colossal volum' espress mascara", в цвят "Electric purple". Стандартна опаковка за спиралите на Maybelline, които по принцип не ми допадат, ниска цена и интересен на пръв поглед цвят, бих го определила като виолетово. 






Почти няма аромат, усеща се лека миризма на нещо като крем или лосион. Четката не е лоша, но самата спирала не ми допада, тъй като слепва миглите. А цветът стои някак по-пастелен върху моите мигли, едно такова... "захаросано" и не ми допада особено, изглеждам като Ледената кралица. Мисля, че би стоял по-добре на светли очи и мигли.


Опитах се да сравня четирите продукта на ръката си, за да придобиете представа, но разполагах само с телефон за снимките и цветовете не са съвсем реални.



Е, момичета, това е от мен за днес! До скоро! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар