събота, 21 декември 2013 г.

"Захаросана" Коледа




Ето го и продължението на предишната публикация.

Само набързо едно личиреческо отклонение- нали е модерно да се прави равносметка за изминалата година, преди настъпването на новата,  да се планира, да се поставят цели и нови стартове. Е, на мен по неволя ще ми се наложи да започна "на чисто", тъй като съм чудовище, което унищожава хард дискове и не прави backup. И като казвам чудовище, говоря за два хард диска в рамките на четири дни :D Пожелавам си през новата година да съм малко по-разумна и не толкова зависима от лаптопа си.

И така, както ви показах, освен бурканът, който използвах за свещника със звездичките, ми се искаше да направя нещо с този вляво на снимката:


Обелих етикета, така и така бях подхванала златния спрей, направо и двата позлатих. Явно с годините човек започва да изгражда афинитет към златничкото и лъскавото, ама какво да се прави, на възраст съм си вече :)

След като изчаках 24 часа да изсъхне боята, залепих лента тиксо около бурканчето, така че под лепенката да остава около 1/3 от него. Въоръжих се с четка, лепило и брокат.




Но понеже ми се стори твърде скучно да използвам един цвят, реших да смеся три. И какво казава по-добре "Коледа" от златно, червено и зелено?




Процедурата е ясна - мажем с лепило, поръсваме с брокат, изтръскваме леко, за да изпадне излишния и продължаваме така по цялата дължина. Един съвет - ръсете броката над лист хартия прегънат през средата, за да можете лесно да връщате изпадалия брокат, там където го държите и да го използвате отново.

След като сме "захаросали" желания участък, изчакваме няколко часа да изсъхне лепилото. Сваляме внимателно лепенката, пръскаме лак за коса върху брокатената част и сме готови. 
Ако случайно се обели част от броката, докато махате лепенката, винаги можете да го маскирате, като завържете панделка или да поръсите допълнително.








И така, вече си имаме бляскава ваза, свещник, моливник и всичко останало, за което ни хрумне да използваме буркана.

Разбира се можете да пропуснете боядисването на в златно и да използвате само брокат.
www.savvysugar.com


Или пък да го оставите само златно, да използвате други цветове, изобщо каквото ви хрумне.

Така, както бях подхванала броката, реших да разкрася (евентуално) още нещо.  Обикаляйки наскоро по магазините, се замислих колко готино ще е козметичните фирми да започнат да отделят по-голямо внимание на коледните опаковки, вместо да набутат 3 продукта в найлоново портмоне и да лепнат огромен стикер гласящ "Специална цена от ..,99".  

Затова реших да преобразя едно свое червило. Според мен това е добра идея за персонализиране на подарък за някоя дама, която си пада по гримовете и блясъка. Червилото може да бъде заменено с палитра сенки, пудра, огледалце и още други женски принадлежности, към които вече все почесто и господата взеха да посягат (за добро или лошо).

Техниката вече ви е позната, но накратко - действаме с лепило, брокат, лак за коса и този път пила за нокти или шкурка. С пилата надрах опаковката на червилото, за да "хване" лепилото по-добре. Мажем с лепилото, ръсим с броката, чакаме няколко часа да изсъхне и пръскаме с лака за коса. 







Мисля, че брокатът е достатъчен, няма да прекаляваме. Последната идея е много семпла. За нея ме вдъхнови Вики, която ме попита след предишната публикация "Как да си направя свещник от малко бурканче от горчица, ама без да купувам бои, спрейове, брокати и тн.?" Понеже знам, че тя има много лакове за нокти и предложих да го боядиса неравномерно с някой от тях. След това ми хрумна и друга идея:




Просто залепих една панделка около гърлото на бурканчето, напълних го с вода и пуснах чаена свещ. Могат да се добавят и други декорации, като сухи светя, плодчета, зеленина.

Стига толкова от мен, ето ви няколко снимки за вдъхновение:


inspiredesignandcreate.com



www.etsy.com


www.pinterest.com
www.sca.com.br


organizeyourstuffnow.com

А това със сигурност ще бъде тествано от мен за някоя празнична вечеря:
organizeyourstuffnow.com

Ако не се "видим" до Коледа - весело, топло и уютно посрещане! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар